wtorek, 31 marca 2009

A jednak...

A jednak i mnie udało się namówić na stworzenie bloga. Choć to trudne, jeśli chodzi o moje umiejętności w tej sferze... Mam jednak nadzieję, że wystarczy mi cierpliwości i zapału...



Do tej pory udało mi się wytworzyć już sporo karteczek, składaczków, karto - ramek na przerózne okazje. Robiłam tez albumy i zaproszenia, wyszywałam, malowałam ceramikę, robiłam świąteczne ozdoby, stroiki, torty pieluszkowe, notesiki... Dużo się tego nazbierało... Chętnych do obejrzenia moich dotychczasowych zmagań z papierem i nie tylko zapraszam do odwiedzenia mojego albumu ze zdjęciami tutaj

1 komentarz:

  1. Cieszę się Małgosiu, że masz swojego bloga.
    Do Ciebie będę wpadać z wielką przyjemnością. Szalenie podobają mi się Twoje prace.
    Na pewno co nieco podejrzę ale zrobię po swojemu oczywiście.
    Pozdrawiam cieplutko.
    Danka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za pozostawiony po sobie ślad...