sobota, 30 maja 2009

Candy, trochę zakupów i co z tego wyszło... ;)

Na blogu Zojki do wygrania papierki, z których część mi się bardzo spodobała... Może się uda ;)
...................................................................................................

Tak jak Danusia boję się wykorzystywać "profesjonalne" materiały -zawsze dwa razy się zastanawiam jak jakiś papier albo kwiatek użyję... Ale do odważnych świat należy! Zrobiłam zakupki i zaczęłam próbować. I podoba mi się ta zabawa :) Nawet bardzo!
Takie cudka zakupiłam ostatnio...
A takie karteluszki z nich stworzyłam...


I jeszcze "męskie". Pierwsza zamówiona z podziękowaniem. A reszta to już poszła z przypływem... ;)

5 komentarzy:

  1. Wow ale śliczota!!!:) Super:)

    Zakupków zazdroszczę...:):):) Heh:) Ale stempelki mam podobne do Twoich:D

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze ileż tutaj pieknych prac..
    urocze są te dziecięce karteluszki..
    a zakupy super..zazdraszam fajnych stempelków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dziecięce ....... one są cudne!!!Ta pierwsza jest naj, naj .... .

    Super zakupy a stempelki .... no cóż - mogę sobie o takich pomarzyć (o profesjonalnych materiałach też).

    OdpowiedzUsuń
  4. W poszukiwaniu nowych, interesujących blogów trafiłam do Ciebie :) Bardzo tu ładnie i na pewno będę częstym gościem :)
    Świetne prace robisz!!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za pozostawiony po sobie ślad...