sobota, 5 września 2009

Wędrująco x 4

Nadrabiam zaległości... Zrobiłam wpisy do 4 wędrasi. Może nie są do końca takie jak bym chciała, ale nie chcę ż ich za długo przetrzymywać, bo i tak mam opóźnienia przez nasze wakacyjne perypetie...
Pierwszy wpis do albumu "Uwielbiam".
Oczywiście na zdjęciach nóżki i rączka naszego synka, bo nimi aktualnie najbardziej się zachwycam... :)



Wpis nr 2 do albumu "W życiu ważne są tylko chwile".
Dla mnie najwazniejsze były chwile, kiedy zostałam żoną i mamą...


Wpis do "Stonkowej książki kucharskiej".
Umieściłam tam przepis na pizzę, którą robiłam podczas ubiegłorocznego spotkania naszych Stoneczek w Małym Domku na Pastwiskach...


Ostatni album ma tytuł "Miłość niejedno ma imię".
Pomyślałam o miłości małzeńskiej i złotej myśli, która towarzyszy mi i mojemu męzowi na naszej wspólnej drodze...


Został mi jeszcze jeden album. Mam nadzieję, ze w następnym tygodniu powędrują już dalej...
Dziękuję Wam za miłe odwiedziny, pozdrawiam i jak nadrobię już wszystko to obiecuję zaglądać do Waszych kącików...

5 komentarzy:

  1. Małgoś wpisiki masz prześliczne!!!:* Rącie i nózie synusia słodziutkie...:):):)

    No i super ten wpis do albumu "Miłość niejedno ma imię":)

    Buziaki pozdrawiam:*:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wpisy świetne :-)
    Nie dziwię się,że całujesz te paluszki ;-)
    Dużo zdrowia i miłości :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po odbiór wszystkich wyróżnień :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale naprodukowałaś!? I to jak pieknie Ci wyszło. Brawo Małgoniu, jesteś bardzo dzielna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne wpisy :-) najsłodszy z Jonaszkowymi paluszkami! Pozdrówka dla całej rodzinki!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za pozostawiony po sobie ślad...