niedziela, 8 listopada 2009

W mojej głowie...

Kochane! Mam do Was ogromną prośbę!
Ale po kolei...
Kiedy pierwszy raz miałam w ręku album wędrujący i kiedy zachwycił się nim również mój mąż pomyślałam, że warto by pokazać coś takiego większej liczbie osób. Może nawet zorganizować wystawę scrapów w galerii... W naszym mieście nie było jeszcze czegoś takiego... A wiem, że ludzie są zainteresowani tą techniką (nie tylko młodzież i nauczyciele sztuki...) I tak chodziła za mną ta myśl bez żadnych owoców, nachodziła mnie coraz częściej aż do momentu kiedy napisała do mnie mama Grzesia, którą część z was na pewno kojarzy (widziałam Wasze prace na Grzesiowych aukcjach). Grześ jest chory na autyzm i potrzebują wsparcia finansowego. Więc tak sobie pomyślałam, że to jest właśnie pretekst do tego aby zorganizować taką scrapową wystawę. I ruszyć z miejsca :)
Potrzebuję jednak do tego przedsięwzięcia Waszej pomocy! Zamysł jest taki: każdy kto może powiedzmy do końca stycznia (bo teraz sezon świąteczny...)niech przygotuje scrap formatu 30cmx30cm (myślę, ze mniejsze trudniej by się oglądało na ścianie) na temat: "Życie cudem jest" (to chyba dobry tytuł do Grzesiowej wystawy). Przesłalybyście mi prace a ja wystawiłabym je w naszej miejcowej galerii. Cały dochód przekazałabym mamie Grzesia a prace wysłała do kolejnej osoby, która byłaby chętna pomóc i wystawić je w swoim mieście.
Nie wiem co Wy na to...? Nieśmiało pytam i proszę o Wasze wypowiedzi w komentarzach... Czy któraś z Was byłaby chętna do udziału w takiej objazdowej wystawie w dobrym celu? Tworzycie naprawdę piękne prace i warto by je pokazać nie tylko w sieci... Szczegóły techniczne ustalimy jeśli będziecie chętne.
Pozdrawiam wszystkich :)

6 komentarzy:

  1. Heh jak do stycznia to może dam radę:) Bo teraz niestety nie dam rady:):):)

    Buziaki Małgoś:*:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, jeżeli moja sytuacja życiowa wróci do jako takiej normy ... ja bardzo chętnie ... w scrapach nie jestem dobra ale mogę spróbować.
    Pozdrawiam Was serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł i szczytny cel. Postaram się przyłączyć do akcji i zrobić scrapa na wystawę. :)
    Pozdrawiam i życzę, żeby akcja się udała. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo chętnie i termin mi odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam Kochane! Miło mi, że się odezwałyście w tej sprawie. Może uzbiera się nas jeszcze kilka... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, to super pomysł!
    Bardzo Wam dziekuję.
    Sama tez chetnie sie przyłącze, choć w scrapach raczkuję.
    POzdarwiam
    Agha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za pozostawiony po sobie ślad...