niedziela, 7 lutego 2010

Wystawa dla Grzesia

TEN POST BĘDZIE SIĘ UKAZYWAŁ JAKO PIERWSZY DO ZAKOŃCZENIA AKCJI
JEŚLI CHCESZ ZOBACZYĆ MOJE NOWSZE POSTY PRZEWIŃ W DÓŁ :)
Wracam do tematu, który kiedyś zaczęłam.
...
Pragniemy z mamą Grzesia zorganizować objazdową charytatywną wystawę scrapów (chyba pierwsza w Polsce :) ) dla Grzesia Majkuta, który jest chory na autyzm i potrzebuje wsparcia finansowego.

Zamierzenia są takie oto:
* do końca stycznia 2010 zbieram listę osób chętnych do wykonania scrapa wielkości 30cm x 30cm na temat "Życie cudem jest"
* scrapy przesyłamy do 7 lutego na adres który podam w mailach

* przesłane scrapy zostaną wystawione u nas w Łomży w dwóch miejscach a cały dochód ze sprzedaży biletów - cegiełek zostanie przekazany dla rodziców Grzesia

* cegiełki będą miały postać ręcznie przeze mnie wykonanych prostych karnecików z podziekowaniem od Grzesia i zaproszeniem na jego stronę internetową

*następnie wystawa powędruje pocztą do kolejnej osoby, która wyrazi chęć wystawienia jej w swojej miejcowości

CO MOŻECIE ZROBIĆ:

***
WYKONAĆ SCRAP
Wykonać scrap wielkości 30cm x 30cm na temat "Życie cudem jest". Wpisać się w komentarzach jako osoba przyłączająca się do akcji (proszę wpisać wyraźnie "wykonam scrap") i podać swój adres mailowy do przesłania adresu wysyłki.

Scrap powinien mieć usztywniony tył i być zapakowany w folię bąbelkową. Należy go wysłać tak aby dotarł do 7 lutego 2010. Proszę, żebyście poinformowały mnie na maila o wysłaniu przesyłki.

Wszystkie osoby, które zgłoszą chęć wykonania scrapa na wystawę i umieszczą informację o niej na swoim blogu wezmą udział wlosowaniu kilku przydasiów (nie posiadam ich zbyt wiele i może nie są atrakcyjne, ale podzielę się tym, co mam...).Dorzucę do tego tez niespodziankę - coś ręcznie przeze mnie wykonanego :)



Losowanie odbędzie się po przesłaniu wszystkich scrapów czyli koło 7 lutego.

***
NIE WYKONAĆ SCRAPA
Umieścić informację o akcji na swoim blogu wraz ze zdjęciem i wziąć udziłał w losowaniu kompletu ręcznie wykonanej przez mamę Grzesia biżuterii. W tym wypadku nie jest konieczna deklaracja wykonania scrapa. Losowanie też koło 7 lutego 2010.



********************

Mam taką skromniutką nadzieję, że znajdziecie trochę wolnego czasu żeby zrobić coś dla Grzesia swoimi bardzo zdolnymi rączkami i ze przyłączycie się do tej akcji. Myślę, że warto pokazać to, co tworzycie nie tylko w internecie, bo Wasze prace są naprawdę piękne!
Pozdrawiam Was serdecznie i liczę na Wasze dobre serduszka!

***

Jeśli macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach. Postaram się odpowiedzieć...

ODPOWIEDZI NA NAJCZĘSCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

  • Scrap należy usztywnić od spodu tak, aby można go było powiesić na ścianie i zeby nie był wygięty (np. podkleić grubszą tekturką)
  • Prace wysyłamy listem poleconym - szkoda żeby "zgubiły się" na poczcie
  • Na "plecach" pracy umieśćcie swoje imię, nazwisko i miejscowość - wykonam potem karteczki z podpisami
  • Zdjęcia scrapów można umieszczać na swoim blogu przed wystawą

SCRAPY przesłały już:

Habka

Sentimenti

Carrantuohill

Fioletowe poddasze

Shiraja

Elaolsz

Tores

Agha

Mysza-Tworzy

Marika-Handmade

Brises

Asica.P

Fejferek

Damurek

Latarnia

Aulik

Malflu

Magialena (2 scrapy)

misz-masz Barbary

Jagoda

Dunia

Mamami

Rybiooka

Katrina

Tusia

Rudlis

Agata

Barbarella

Michelle

Oliwiaen

Agnieszka i Basia

.............................................................................................

Jeśli ktoś jeszcze nie dostał adresu do wysyłki na maila - proszę o kontakt!!!

(wysyłam wszystkim na bieżąco, ale róznie bywa...)

76 komentarzy:

  1. Ja chętnie bym się przyłaczyła...ale nie wiem co to jest "scrap":(
    Ale umieszczę linka u siebie... może ktoś, kto wie jak to zrobić trafi dzięki temu do Was....
    Sama też prosiłam o reklamę akcji "Przytulanka" i wiem jak to ważne coby rozpuścić "wici":)
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się na ochotnika do wykonania scrapa :) mój adres: mala_habka@interia.pl. Tylko mam takie pytanie: folię bąbelkową można dostać na poczcie? Mam nadzieję, że w ten sposób pomogę Grzesiowi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! To ja się zgłaszam! Scrapa juz wykonałam diś przed południem;-) bo wolę najpierw mieć co wysyłać a dopiero potem się zgłaszać. Proszę o info na masrych@wp.pl Pozdrawiam! Maryśka www.myszatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też zrobię scrapa. :)
    k.brzozecka(@)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam swój udział :)
    Chętnie wykonam scrapa.

    OdpowiedzUsuń
  6. :)
    Dziewczyny, tak bardzo się cieszę! Bardzo, bardzo Wam dziękuję! Cóż za wspaniały początek roku. Jeśli każdy dzień będzie taki, to oszaleję ze szczęścia1 Musze to sobie jakoś dawkować :)
    Pozdarwiam
    Agha, grześkowa mama

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak to tak? Mnie tu nie ma? Jestem przecież i scrapa zrobię z wielką przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny Kochane jesteście!!! Dziękuję, że przyłączacie się do akcji. Mam nadzieję,że będzie nas jeszcze więcej...

    Miluszko - najkrócej mówiąc Scrap (LO Layout)to pojedynczy obrazek najczęściej o wymiarach 30cmx30cm zawierający zdjęcie lub zdjęcia oraz przeróżne elementy ozdobne, napisy.

    Habko - folię bąbelkową możesz dostać właściwie w każdym sklepie ze sprzętem AGD RTV - oni tego mnóstwo wyrzucają, albo włożyć w kopertę bąbelkową dostępną na poczcie.

    Osoby, które zgłaszają chęć wykonania scrapa proszę o adres mailowy (Brises ;) )

    OdpowiedzUsuń
  9. Poradziłam sobie z adresami mailowymi. Macie przecież na swoich blogach... :)
    Zapomniałam napisać, że ja oczywiście też wykonam scrap. Wybrałam już zdjęcie... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a czy scrap ma mieć wolne miejsce na zdjęcie, czy wstawić coś swojego ????

    OdpowiedzUsuń
  11. Powinien mieć już coś wklejone...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwestia zdjęcia też mnie nurtuje. Wstawiać swoje???? hmmm nie wiem jak to ugryść

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu, informacja już jest na moim blogu.
    Nie piszę ,,zrobię scrapa,, bo nie jestem dobra w robieniu scrapów no i nie wiem czy zdążę ale na wszelki wypadek przyślij mi swój adres ... spróbuję, postaram się zrobić tak jak potrafię.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witajcie dziewczyny, widzę że tak jak ja doszlyście do ściany :) w kwestii zdjęcia.
    Jeśli moja propozycja będzie dla Was ulatwieniem, to chetnie udostepnię Wam zdjęcia Grzesia do wykorzystania. jesli to mogłoby jakoś pomóc - dajcie tylko znać, czego potrzebujecie.
    Dziekuję za Wasze zaangażowanie
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  15. agha - myślę, że fajny pomysł z Grzesiowymi zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę ze Grzesiowe zdjecia to świetny pomysł, bedzie miał pamiątkę :)

    Poproszę zdjęcie/zdjecia, bo wykonam scrap :)

    darnok21@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyny, ściągajcie zdjęcia Grześka z blogu. Jesli czegoś konkretnego Wam potrzeba - piszcie do mnie
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  18. Potwierdzam wcześniejszą obietnicę, że scrapa zrobię. Info na bloga też zaraz wrzucę.

    Adres mailowy wysyłam na Twojego maila. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też zrobię skrapa, oczywiście.
    Tylko muszę znaleźć zdjęcie Grzesia, na blogu, tak?
    Przeczytałam tam najnowszy wpis i po prostu ryczę jak bóbr.

    Mój email: magda@list.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety, zdjęcia na blogu Grzesia są za małe i nie odbitki nie wyjdą dobrze. Czy mogłabym prosić o przesłanie na maila zdjęcia Grzesia z myszką komputerową?

    OdpowiedzUsuń
  21. wykonam scrapa...najlepiej jak potrafię...

    adres mailowy wysyłam na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Umieściłam na swoim blogu link do tego wpisu - w prawej kolumnie na samej górze. Postaram się zrobić scrap - ale nie obiecuję jeszcze. Potwierdzę przed końcem stycznia. Łzy mi się cisną do oczu, więc nic więcej nie piszę. 3mam kciuki za powodzenie wystawy.

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie wykonam scrapa :)
    lewiccy(małpa)op.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zamieszczam info na blogu - bardzo ciekawy pomysł z tą wystawą.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja oczywiści również doślę scrapa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu ja oczywiście podtrzymuję wcześniejszą deklarację wykonania scrapku
    barbarera@tlen.pl
    jeśli nie zmieniłaś adresu to mam więc nie musisz mi przesyłać no chyba że to gdzie indziej ma być wysłane
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo Wam dziękujemy Kochane za włączanie się do akcji :)
    Wysyłam na bieżąco adresy do przesłania scrapów - jeśli ktoś nie ma na skrzynce to proszę o informację. Pozdrowienia i czekamy na Wasze cudne prace!

    OdpowiedzUsuń
  28. i ja też wykonam scrap. :)
    mój adres: xmagialenax@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już scrapa wykonałam :), więc proszę o adres na maila: kociak2711@wp.pl .
    Mam 2 pytania: czy usztywnić scrapa tylko do wysyłki, czy ma on być usztywniony na wystawę? (wydaje mi się, że to drugie ale wolę się upewnić. Czy zdjęcia swoich prac można zamieścić na blogu lub forum od razu, czy dopiero po wystawie? Pozdrawiam cieplutko. Ps akcja niesamowita, a dla mnie to wyzwanie,bo pierwszy raz zrobiłam prawdziwe LO 30X30 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Shiraja, mój też będzie pierwszy.! Papiery leżą a pomysl dojrzewa. Ależ bym chciała podejrzeć, co wymysliłyście! Mówiłam juz, że bardzo Wam dziękuję? Tak? No to powiem jeszcze raz - ściskam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. agha zapraszam na bloga fotki już są :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mój scrap dziś poleciał :) mam nadzieję, że szybciutko dotrze do adresatki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też już wysłałam i też był to mój pierwszy scrap - mam nadzieję, że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie robiłam scrapa, ale chętnie bym spróbowała... nie wiem tylko, czy zdążę!
    Ale może się uda...?
    Mój adres: kulcze@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. mój scrap dla Grzesia do obejrzenia na blogu :)
    http://sentymentyiprezenty.blogspot.com/2010/01/lo-numer-8-dla-grzesia.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyłączam się do akcji.
    m-eltmann@o2.pl
    Proszę o zdjęcie Grzesia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też się przyłączam do akcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dunia - napisz proszę które chcesz zdjęcie Grzesia...
    Doszedł już pierwszy scrap!
    Dzięki Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. :)
    Dziewczyny,
    mój pierwszy w życiu scrap gotowy. Mój pierwszy scrap dla syna. Dzieki Wam
    Dziekuję za to, że jesteście. To takie ważne, by ktoś był obok nawet, jesli jest daleko.
    Pozdarwiam i zapraszam do komentowania :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  41. ja też się zgłaszam, po małym namyśle :)

    oo.owocowo@blogspot.com

    serdeczności, pomysł jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  42. Chciałabym także zrobić scrapa dla Grzesia. Ale boję się, że nie dam rady czasowo .. ale zrobię wszystko w mojej mocy!
    mój mail: marta.stanislawska0@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. wczoraj scrapy poszły ;-)
    znaczy się mój i fioletowej

    OdpowiedzUsuń
  44. Wykonałam pierwszy w życiu scrap. Teraz czekam tylko na adres,by go wysłać.
    elaolsz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny pomysł, ja też zrobię scrapa...pierwszego w życiu, ale może się uda :) skrzypiec.monika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Mój został wysłany dzisiaj :)))
    Daj znać, jak dotrze
    Pozdrawia zimowo, ale ciepło a wszystkim dziękuję za zaangażowanie i serce

    OdpowiedzUsuń
  47. poproszę adres na który wysłać scrap.

    ma_lenka79@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Oj, na ostatni moment, ale zdążę :) Też poproszę o adres, na jaki mam wysłać swojego scrapa :)

    michelle(at)schowek.net

    OdpowiedzUsuń
  49. Proszę o podesłanie adresu do wysyłki :-)

    latarenka (at) gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Starałam się jak mogłam......Zdjęcie na moim blogu, a wysyłam jutro lub w sobotę.

    OdpowiedzUsuń
  51. mój dzisiaj poleciał poleconym priorytetem :) mam nadzieję, że szybko dotrze :)
    można oglądać jak ktoś ciekawy o tu ->
    http://fejferkowo.blogspot.com/2010/01/wystarczy-ze-bedziesz-mnie-kochac-mamo.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Małgosiu, scrap już zapakowany, gotowy do wysyłki .... wiedziałam, że o czymś zapomniałam - z tyłu jest tylko mój nick ... zapomniałam imienia, nazwiska i miejscowości ... przepraszam.
    Może wieczorem na blog wrzucę ... zrobiłam jak umiałam - nie jestem scraperką:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  53. melduję, że mój scrap gotów do drogi ;)

    zapomniałam na śmierć o info na blogu ale już nadrobiłam!!
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  54. Kochane jesteście Dziewczyny! Nawet nie marzyłam o takiej ilości uczestniczek (jest nas już ponad 30)
    Scrapy, które już doszły odznaczam na bieżąco na dole posta - tak żebyście wiedziały że już są...
    Ale się listonosz nachodzi biedny na 4 piętro... ;)Powiedziałam mu żeby zostawiał awiza, bo tego sporo przyjdzie, ale on jest uparty i twierdzi że lubi swoją pracę - mam nadzieję, że po naszej akcji nie zrezygnuje ;)
    Mocno Was wszystkie ściskam! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. ach Jagodzianka mnie natchnęła więc wykonam scrap :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. kurczaki i mail malflu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. malgwa! a może by zebrać wszystkie prace razem do kupy i zrobić jakąś galeryjkę w internecie bo chętnie zobaczyłabym wszystkie prace, a wyskakanie wszystkiego na blogach to nie lada wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  58. to i ja poprosze o adres do wysyłki

    OdpowiedzUsuń
  59. dopiero dziś się dołączam, ponieważ chciałam najpierw być pewną, że zdążę zrobić.
    Proszę o adres do wysyłki jak najszybciej, bo chciałabym jutro - w sobotę - wysłać.

    doninha@tlen.pl

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. This is a great candy! I have put it on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  61. Hej dziewczyny,
    tak jak Małgosia serdecznie dziękuje że tak dużo Was tutaj. Listonosza wspieramy duchowo! :) Proszę zamieszczajcie zdjęcia scrapów na swoich blogach. Ściągam zdjęcia a potm zamieszczę wszyściutkie na naszej stronie, czyli grześkowej :) Niech inni też zobaczą Waszą pracę. Pozdarwiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  62. ja wciąż czekam na adres do wysyłki :)
    doninha@tlen.pl

    a scrap gotowy, do obejrzenia tu:
    http://babskie-zachcianki.blogspot.com/2010/01/zycie-cudem-jest-dla-grzesia.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Zabezpieczam tyły? mam nadzieję że nie ;)
    zgłaszam się :)

    igatka2005@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie mogłam się wczoraj dostać do komputera... Nadrabiam zaraz zaległości adresowe :) I cieszę się że tyle Was jeszcze dołączyło! Jak już wszystkie scrapy dotrą to je obfotografuję i wrzucę wszystkie razem. Może w końcu uda mi się też zrobić zdjęcia swojemu scrapowi, bo czeka...

    OdpowiedzUsuń
  65. I ja jeszcze czekam na adres do wysyłki, emaila posłałam i nie otrzymałam inf.
    Proszę o dane na adres: rudlisenator@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej
    Znalazłam informację o akcji dopiero dziś czy mogę się jeszcze przyłączyć?
    Z przyjemnością wykonałabym scrapa jeśli jest jeszcze taka możliwość i potrzebujecie jeszcze dodatkowych prac

    Pozdrawiam
    Ola

    (ktosiulka@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  67. Adres dostałam :)
    LO już zrobiony, jutro wysyłka.

    OdpowiedzUsuń
  68. trzymajcie kciuki, jadę właśnie na inną pocztę, bo kto by się spodziewał że ani na poczcie ani w papierniczym nie będzie odpowiednich kopert bąbelkowych???

    OdpowiedzUsuń
  69. Oh, wish to win this candy! It's on my blog now.

    OdpowiedzUsuń
  70. Kochane - mam już w domku 26 prac! Ale codziennie przybywa po kilka i myślę, że do końca tygodnia dojdzie reszta.
    Bardzo bym prosiła, żebyście się podpisywały nickami, żebym wiedziała kogo "odhaczyć" na liście...
    Nie wiem np. kim jest Magda Ś. z Mierzyna...? A jej scrap też dotarł i nie wiem jak na listę ją wpisać... Odezwij się proszę :)
    Uściski dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  71. Małgosiu, obfoc wszystkie scrapy i slij do mnie, kiedy zlokalizujesz właścicieli :) Niestety pomimo moich starań nie wszystkie babki umieściły swoje prace na blogach lub ich nie mają a ja bardzo chciałabym zamieścic prace na blogu grześkowym, bo jak inaczej? :D
    Dziewczyny! jeśli jeszcze nie zamieściłyście swoich prac na blogach zróbcie to koniecznie.
    Dziekuję, że jesteście
    Aga, mama Grzesia

    OdpowiedzUsuń
  72. scrap jest w drodze
    dodałam do galerii na forum scrappassion

    http://scrappassion.mojeforum.net/temat-vt2550.html?postdays=0&postorder=asc&start=30

    można podejrzeć
    mam nadzieję że dotrze na czas

    OdpowiedzUsuń
  73. mój też wysłany i na blog wstawiony

    http://cynkowepoletko.blogspot.com/2010/02/dla-grzesia.html

    OdpowiedzUsuń
  74. Czy scrap odemnie już dotarł?

    Daj znać kiedy wystawa i jakie efekty przyniosła

    Ps. Zgłaszam się na ochotnika by zorganizować taką wystawę też w moim mieście.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za pozostawiony po sobie ślad...