niedziela, 7 lutego 2010

Grzesiowe losowanie...

Kochane!
Niestety nie uda się dziś rozlosować wygranych osóbek, ponieważ:
  • nie dotarły jeszcze wszystkie scrapy (część osób dała znać że już "idą" a częśc nie odpowiedziała jeszcze...) - damy sobie pewnie czas do wtorku
  • część osób, które nie miały robić scrapa przepisało się na listę osób, które zrobią scrapa i jeszcze 2 nie dotały i nie wiem w którym losowaniu je uwzględnić.
Przepraszam Was za takie opóźnienia, ale chciałabym aby wszystko odbyło się w miarę sprawiedliwie, więc nie gniewajcie się...
Jak scrapy doniesie mi listonosz to przekażę listę mamie Grzesia i niech on ma frajdę i pociągnie losy :0)

3 komentarze:

  1. Przepraszam, a czy mój skrap dotarł? Już dawno wysłany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu a ja przepraszam, że zostawiłam notki i tu i tam ... po prostu tak wyszło ... chciałam tylko zrobić scrapa - zrobiłam i to się dla mnie liczy. Mnie nie trzeba nigdzie uwzględniać.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tores - jesteś na nadesłanej liście :)Dziękujemy :)
    Damurek - chociaż mnie nie przepraszaj Danusiu... Ja się ogromnie cieszę, ze udało Ci się zrobić scrap! Byłaś odpoczątku na liście "środkowej" ... ;)I już Cię przepisałam. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za pozostawiony po sobie ślad...