poniedziałek, 1 lutego 2010

Maki i inne kwiatki z jajek ;) - kursik

Ostatnio nabyliśmy na warsztaty artystyczne na Niedzielne Poranki Rodzinne trochę nowych dziurkaczy i zaświtały nowe pomysły ;)
Na przykład na kwiatki makopodobne z jajek...
Takie oto:


Tutaj prezentują się na stronie albumiku, który mam nadzieję niedługo skończyć...
JAK JE WYKONAĆ?
PROSZĘ OTO KURSIK ;)

Potrzebujemy:
- kolorowy papier (ja używałam ten w gramaturze 120)
- karbownicę do papieru
- dziurkacz 2,5cm jajko i śnieżynka (zwana też kwiatkiem)
- klej
- dżety lub bradsy
- tusz (kolor dobieramy do papieru)
Falujemy papier na płatki...
Wycinamy płatki dziurkaczem jajkowym a środki kwiatków śniezynką...
Na jeden kwiatek potrzebujemy 5 jajeczek i 2 śniezynki
Tuszujemy brzegi płatków...
Smarujemy klejem brzeg pierwszego płatka i sklejamy z drugim...
A potem z kolejnym i kolejnym... ;)
...aż powstanie kwiatek. Sklejamy ze sobą też dwie snieżynki.
... i przyklejamy na środku
"Szczypiemy" końcówki płatków nadając im kształt.
I jeszcze tylko dżet albo brads do środka.

6 komentarzy:

  1. Boskie!!! Pomysł pierwsza klasa! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superzaste! Czyli dziurkacz JAJO nie tylko na Wielkanoc. :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu świetny kurs, dzięki. Nie mam dziurkacza jajo, niestety, ale może cdos innego wymyslę. Mam za to karbownice i śnieżynkę (chyba).

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPEROWE :) dzięki za kursik :) choć nie scrapuję, to na pewno mi się przyda :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za pozostawiony po sobie ślad...