wtorek, 9 lutego 2010

Nadesłane prace na Grzesiową wystawę

Skopiowałam listę z końca posta o Grzesiowej wystawie, zeby łatwiej było Wam sprawdzić, które prace już dotarły...
Powoli powklejam też w tym miejscu zdjęcia Waszych nadesłanych prac.

Pozwoliłam sobie w dużej części wykorzystać zdjęcia z Waszych blogów... Te prace, do których mi się nie udało dotrzeć (albo skopiować) obfotografowałam.


Habka


Sentimenti


Carrantuohill

Fioletowe poddasze

Shiraja

Elaolsz

Tores

Agha

Mysza-Tworzy

Marika-Handmade
Brises

Asica.P

Fejferek
Damurek
Latarnia
Aulik
Malflu

Magialena (2 scrapy)

misz-masz Barbary

Jagoda

Dunia

Mamami

Rybiooka

Katrina

Tusia

Rudlis

Agata


Barbarella

Michelle

Oliwiaen

Agnieszka i Basia

Karmeleiro
Cynka
i jeszcze mój ;)

7 komentarzy:

  1. Ale piękne! Mój przy pozostałych wygląda słabo... Ale dopiero się uczę. A i tak najważniejsza jest idea! Mam nadzieję, że uda się zebrać dużo pieniażków na rehabilitację Grzesia! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma tutaj żadnego nieudanego scrapu! Wszystkie są fantastyczne, wzruszaące i dają do myslenia. Bardzo dziekuję Wam za udział w przygotowaniu do wystawy. Teraz trzeba mocno trzymac kciuki, aby wszytsko się udało. Tak naprawdę, to całe zamieszanie przez Małgosię :) za które z całego serca dziękuje.
    Pozadrwiam wszystkich
    Buziole
    Aga., mama Grzesia i Ewy, zona Krzyska, właścicielka 2 kotów

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny - dla mnie każda praca jest niepowtarzalna i nie mogę się na nie napatrzeć - bo każda z Was włożyła w nie całe swoje serce!
    Wiem że niektóre z Was czują się skrępowane, że praca taka sobie, że pierwszy raz... ale każdy kiedyś zaczynał, każda z nas ma inne możliwości finansowe i różne materiały, warsztat czy nawet umiejętności... To nie jest najważniejsze... Ja bardzo się cieszę z tego, że właśnie dzięki takiej akcji wiele z was odważyło się wykonać swój pierwszy w życiu LO!!!
    Teraz czuję wielką odpowiedzialność, żeby wasza praca nie poszła na marne - zrobię wszystko najlepiej jak potrafię, żeby wystawa się udała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że i mój scrap dotrze do Ciebie

    Wystawa będzię napewno niesamowita i niepowtarzalna.

    Jak pisałam wcześniej, bardzo chętnie zorganizuję ją później też w moim mieście.

    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądam i oglądam te wszystkie scrapy i napatrzeć się nie mogę - każdy inny, każdy ma inny klimat i charkter, co innego przekazuje...a w sumie to samo...bo przeciez temat ten sam :)

    świetne prace, wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne scrapy!!! Dziewczyny odwaliły kawał dobrej roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!!! Tyle scrapów :) Aż się serce śmieje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za pozostawiony po sobie ślad...