wtorek, 23 marca 2010

Grzesiowej wystawy podsumowanie :)

Przepadłam na miesiąc i bardzo wszystkich przepraszam, ale miałam poważne powody rodzinne :( przez co bardzo okrojony czas wolny - o blogowaniu mogłam zapomnieć...

Wystawa Grzesiowa oczywiście się odbyła. Przekazaliśmy na Jego konto ponad 200zł. Nie jest to może wiele, ale na dobry początek... Moze uzbiera się jeszcze więcej.
Kolejną planujemy w lipcu w muzeum, bo wtedy jest sezon i dużo zagranicznych gości ;)
Ta odbyła się w Regionalnym Ośrodku Kultury podczas Jarmarku Wielkanocnego - Targów Twórczości Artystycznej. Poniżej kilka zdjęć...






Dziękuję jeszcze raz wszystkim dzięki którym ta wystawa mogła się odbyć.
Wam Kochane za wykonanie pięknych prac - wszyscy je naprawdę podziwiali!
I jeszcze Państwu Jankowskim za patronat i wsparcie!

6 komentarzy:

  1. ooooo świetnie. A właśnie wczoraj miałam się dopytywać czy to już :) Telepatia czy co.. hehe

    Scrapy super się prezentują, no a dwie stówki to dwie stówki zawsze :))

    dobra robota Gosiu! ]:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wszystko wyglada, scrapki pieknie wystawione i pieniazki uzbierane, grosz do grosz i bedzie kokosza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak fajnie :-) az sie wzruszyłam swojego scrapa widząc ...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo sie ciesze, ze sie tak udalo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Małgosiu za konsekwencję i wytrwałość.
    Fajnie, że wróciłaś. życzymy zdrowia i żeby się wszystko poukładało pod Bożą kontrolą i ochroną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny,
    dziękuję Wam wszystkim. Dzięki Waszemu "chciejstwu" udało się zrobić pierwszą wystawę :) Jedna z Was pisała do mnie, że mogłaby popytać o mozliwośc zrobienia tej wystawy w swoim rodzinnym mieście, ale nie odezwała się ponownie, czy coś wypali. Proszę, odezwij się! A może któraś z Was mogłaby przejąć pałeczkę wystawową?
    Gosiu, Tobie najmocniejsze uściski!
    Aga, mama Grześka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za pozostawiony po sobie ślad...