piątek, 24 czerwca 2011

pozlotowo... i torcik pieluszkowy

W pracy zakończenie roku szkolnego, mnóstwo zamieszania, więc dopiero odetchnęłam po sobotnim Zlocie. Dopiero zaczynam cieszyć się zakupami :) i miło spędzonym czasem...
I wygranymi papierkami w konkursie "Galerii RAE" za taki oto torcik scrapowo - pieluszkowy. Szczerze mówiąc to nie spodziewałam się czegoś wygrać jak popatrzyłam na prace innych... Ach..., normalnie wstyd mi było na Zlocie wyjąć z torby coś na konkurs jak zerknęłam na Wasze cuda.




I jeszcze pamiątkowy identyfikator...

3 komentarze:

  1. Niesamowity torcik! Pomysł bombowy i wykonanie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. twoje torciki zawsze mi sie podobly, na pewno na zlocie zachwycily nie jedna osobie :)
    pozdrawiam cieplutko
    Noami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za pozostawiony po sobie ślad...