piątek, 19 sierpnia 2011

Po powrocie z wakacji :)

Wróciliśmy wypoczęci i pełni wrażeń, zauroczeni pobytem u Heli, Cieszynem, Czechami, Bieszczadami, Łańcutem, Sandomierzem i kilkoma innymi miejscami. Ucieszeni spotkaniem ze znajomymi, rodzinką i wszystkimi nowo poznanymi osóbkami :)
Cudny czas...

Świeżym spojrzeniem na papierki domowe i elementy przywiezione z wyprawy
zrobiłam album i składaczek ślubny
takie oto:

okładka


tył okładki
miejsce na dedykację (zdjęcia robiłam przed bindowaniem)

miejsce na CD na wewnętrznej stronie tylnej okładki
i stroniczki z miejscem na zdjęcie 10x15









Album dedykuję Heli - Hejasz
Ona wie dlaczego :)

.......................................

I składaczek ślubny:


7 komentarzy:

  1. Nowe siły, nowe pomysły :)
    Album cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny album! Taki delikatny i słodki za sprawą tych pastelowych kolorków a i każdy detal tak pięknie zgrywa się z całością. Piękny:)
    Składaczek również bardzo ładny i bardzo elegancki jak przystało na okazję z jakiej jest zrobiony:)
    Pozdrawiam,
    agniesia125

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne:)a jak sie robi takie kartki z kalendarza?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa Dziewczyny :)
    Kartkę z kalendarza robię w dokumencie wordowskim... Dane o wschodach i zachodach biorę ze stroniczki http://www.chronologia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe... nie pamietam dlaczego dedykowalas ten album dla mnie, ale skoro tak, to bardzo mi miło. Mam nadzieje, że powód jest tak samo dobry jak piekny jest album i składaczek. Małgosiu pierwsza klasa obie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za pozostawiony po sobie ślad...