sobota, 24 września 2011

Czekoladownik i kartka ślubna

Czekoladowniki poznałam w tym roku i strasznie mi się spodobały.
Wersja, którą najczęściej wszyscy robią jest z miejscem na czekoladę wsuwaną od góry. Ja zrobiłam od wewnątrz, żeby przypadkiem nie wysunęła się podczas wręczania ;)

Okładka


Tak wygląda tył...

a tak wnętrze - miejsce na schowanie słodkiego dodatku do życzeń :)


...................................................................................................

I karteczka ślubna



W środku z kieszonka na pieniążki...

9 komentarzy:

  1. Piękny czekoladnik :) A karteczka cudna ;) Zawsze podziwiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne prace :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko na czekoladę świetne! Karteczka również.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozwiązanie z tym schowkiem na czekoladę i jakże słuszne, a całość bardzo urokliwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace! Ja też robię tak czekoladowniki jak Ty, jedynie pierwsze egzemplarze miałam "tradycyjne". Stwierdziłam, że niepraktyczne i taka kieszonka lepiej spełnia swoje zadanie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo apetyczne pudełko:)
    Piękne prace tworzysz, podziwiam Twoje składaczki i z pewnością będę częściej zaglądać:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonały pomysł. Jeszcze lepszy niż mój z ogranicznikiem coby nie wypadło, bo prostszy. Byc może skorzystam, mogę co?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekoladownik super! Kartka ślubna piękna bo taka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam ogromnie za tyle ciepłych słów pod tym postem i nie tylko.
    Helu - oczywiście możesz skorzystać z pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za pozostawiony po sobie ślad...