czwartek, 15 września 2011

exploding box i ramka na zdjęcia w jednym :)

Niestety choruję... :( Zapalenie oskrzeli... Ale już powoli dochodzę do siebie...
Postanowiłam wspomóc leczenie papierkowym zajęciem i wreszcie zabrałam się za wybuchowe pudełko :)
Na prezent z okazji Chrztu Świętego dla małej Karolinki.
Pudełeczko na każdej zewnętrznej ściance ma przyklejone zdjęcia Karolci i jej rodzeństwa.
Można go więc użyć jako ramki i postawić na komodzie :)
W środku życzenia, wierszyk, ozdóbki i łączka z motylkami, której pomysł zaczerpnęłam STĄD
I buciki papierowe STĄD Oczywiście przykleiłam je na odwrót prawy i lewy, ale cóż - usprawiedliwiam się choróbskiem ;)
Możecie spróbować - nie są trudne do sklejenia :)
Pozdrawiam wszystkich




6 komentarzy:

  1. Świetne pudełko, pomysłowe, pięknie zrobione :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku życzę Ci dużo zdrówka :)
    Jestem pod wrażeniem, pudełeczko wyszło Ci cudnie.. dodatki, napisy, buciki wszystko elegancko pasuje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. super, rewelacja bardzo mi się podoba, kolorki i szczególiki pięknie dobrane

    OdpowiedzUsuń
  4. obłędne pudełko!:)
    bardzo ładne prace tworzysz.:)
    dziękuję za udział w moim CANDY! niebawem wyniki! pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna pamiątka! blog pełen inspiracji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za pozostawiony po sobie ślad...