piątek, 20 lipca 2012

Albumy ślubne :)

UWAGA!
Tylko dla wytrwałych!
 Bardzo duża ilość zdjęć ;)

A tak na poważnie to przy ostatnim albumie byłam już wyczerpana twórczo i mówiłam sobie "Nigdy więcej". Dziś już się pozbierałam i wklejam swoje wypociny...

(Za zgodą osoby zamawiającej - pokazuję albumy wraz z fotografiami)

Album ślubny i weselny
(wielkość wszystkich albumów to A4)

Dwa albumiki razem...
 
 
 I osobno pierwszy z nich...
Na okładce królują wykrojniki z wygranego kuponu w scrap.comie i piękne literki wycięte w scrapińcu...


Stare sprawdzone motylki... ;)
ornamenty idealnie ślubne...
Album weselny już bardziej jednolity w ozdobach...
I bardziej płaski, bo musiał się zmieścić w sprężynę 1 calową.
Powrót do dziurkacza stokrotkowego, ale pasował mi w tym połączeniu idealnie ;)


Album z sesji...


Wykorzystuję stempelki zakupione na Zlocie ;)
A zawijaskowy wykrojnik też... :)














I album małej druhenki - córeczki Pary Młodej...



Miejsce na dedykację...





Nie widać "nabłyszczacza"...




Po prawej stronie na pamiątkę płatki róż sypanych z koszyczka w tym ważnym dniu...

 Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam wszystkich wytrwałych i zmykam do dalszych prac :)

P.S.  Jeszcze nie znudzonych wytrwałych zapraszam do obejrzenia starszych postów, które wstawiłam dzisiaj ;)
ale podzieliłam na kilka części...

7 komentarzy:

  1. Mój zachwyt nie zna granic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Wow! Wow! Zdjęć mnóstwo. Faktycznie, ale bardzo przyjemnie się oglądało. Albumy piekne Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wieeelkim wrażeniem!!!!! :) albumy przepiękne!!!! aż miło pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. coś pięknego!
    podziwiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu normalnie szczęka na podłodze
    cudne te albumy, ale to akurat mnie nie dziwi :)
    pozdrawiam gorąco !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za pozostawiony po sobie ślad...