środa, 29 sierpnia 2012

Kolejny album ślubny :)

Do wykonania albumu wykorzystałam urocze elementy do wycinania z "Magicznej Kartki" ( TAKIE i TAKIE ) zakupione na Zlocie.
Strasznie mi się spodobały. Kolejne wycinanki z tych arkuszy czekają w kolejce :)

Album ma format A4 a w środku puste karty na zdjęcia.



 Do kwiatków z arkusza idealnie pasowały mi listki z wygranego stempelka z "Agaterii" wycinane dziurkaczem listek 1,5cm.


 Taki grubaśny wyszedł (grzbiet 1 i 1/4cala) :)
P.S. Właśnie zobaczyłam na blogu "Magicznej kartki", że jest wyzwanie związane z wykorzystaniem tegoż papieru, więc zgłaszam.... Skoro mam już gotową pracę  ;)

6 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię za stworzenie takiego wspaniałego albumu :)
    Okładka jest rewelacyjna.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny album :) Ja to się boję takich dużych "powierzchni". Tobie wyszło rewelacyjnie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album! Niesamowicie się prezentuje i będzie na 100% przecudną pamiątką takiego wyjątkowego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za pozostawiony po sobie ślad...